fredag 20. juli 2012

05.07.12


I dag har vi solt oss og hatt besøk av Ariel. Det er ganske morsomt når Ariel kommer, ingen tvil om ho kjenner meg igjen. Men, når jeg roper Ariel, så er ho fullstendig døv. Roper jeg "småtroll" derimot, da kommer ho som ett skudd:-) Hjemme er det Ariel ho er vant til og det kommer ho på der. Men, her vil ho være et lite troll enda ei stund. Utrolig koselig med besøk!
På turen i dag møtte Mr Brun noe skikkelig skummelt!! En FOTBALLSPILLER!!! Jeg tror det er det skumleste han noen gang har sett. Siden jeg også synes at fotball bare er noe tull - så er jeg helt enig med han. Men, vi fant ut at det beste var at han lærte at det ikke var skummelt - så da gjorde vi det. Ute i skogen klarte han å rote seg ned ei skikkelig bratt skråning med masse gress og han forsvant helt, han kom seg ikke opp igjen fordi det var så bratt. Da imponerte han med å følge skråningen til han fant en plass han klarte å komme seg opp. Han var skikkelig fink - men det var litt irriterende fordi jeg lå på alle fire og kikket ned den bratte skråningen for å finne han igjen - men det klarte jeg selvsagt ikke.... Men, naboen fant meg - på alle fire i skogen....
Når jeg har med Mr Brun på tur, så går ikke Zelante på "do" med mindre ho er løs og får løpe langt avgårde. Normalt setter ho seg hvor som helst, men de gangene han er med - så enten gjør ho ingenting på turen, eller så stikker ho langt avgårde - og da mener jeg langt. Lurer på om det er ett instinkt som forteller ho at det må ho gjøre også... Har ikke lest eller hørt om det før. Men, det er virkelig påfallende hvor langt vekk ho går. Resten av turen går ho nærme oss og passer på at han er med, jeg er nødt til å prøve å finne ut hva som gjør det.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar