onsdag 11. juli 2012

24.05.12


Valpene er fortsatt varme, veldig varme. De ligger helt utslått i valpekassa og det kommer knapt en lyd fra de. Eneste gangene det er litt leven der, er når Zelante tar seg en tur opp i for å mate.
Vi hadde oss en tur på plenen i dag også, holdt oss i ett område der det var endel skygge. Virket som at de likte å være i skyggen, hva de synes om å gå på gresset er jeg imidlertid litt usikker på. De hadde mest lyst opp i bedet - men det får de jo ikke lov til!
De sovnet ute og fikk ligge der ei lita stund før jeg tok de inn. Inne fortsatte de å sove og sove og sove.... Rundt klokken ni var det virkelig på tide å få gitt de litt mat og når en fikk, så våknet alle til:-)
I dag fikk de mat på kjøkkengulvet, det er nok litt for glatt til de enda, så det endte med at jeg satte matskålene på en kladd, da ble det ikke så glatt lenger.
Maten var like god i dag som i går. Lille sorte fant ut at ho ville lage litt saus til maten og tisset fint opp i alt sammen. Så var det bare å tenke at slik er livet med valper og å lage til ny mat da.....
Om morgenen når jeg kommer ned til valpekassa, så snakker jeg til de. Da kommer de i full fart bort til meg og venter forhåpningsfullt på å få slippe opp. I valpekassen "auler" det av valper, de er overalt på en gang! Det er veldig kjekt å se at de kjenner meg igjen og vil komme til meg.
I dag har vi støvesugd, de har hørt fly og helikopter (veldig nærme) og naboer som sager trær.
Sjekk sittestillinga til Z for at ho skal unngå å sette seg på valpene







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar