torsdag 19. juli 2012

15.06.12


I dag har valpene hatt en rolig dag. Matmor ble sengeliggende mesteparten av dagen - og da ble det ro på valpene også. De måtte være i ro på valperommet mesteparten av dagen frem til klokka var fire. Må si jeg er kjempe imponert! Jeg hadde på radioen og av lyset på samme måte som for Zelante når vi er på jobb. Zelante lå oppe på rommet med meg og det var ikke en lyd fra valpene før jeg gikk ned til de klokka litt før fire. Da lå alle sammen på ett teppe på gulvet og lekte stilt og fredelig med potene sine, litt som du ser små barn leke med føttene sine. Det var helt utrolig. Men, det ble liv når de slapp ut i hagen, da løp de vilt frem og tilbake og fikk ut litt av den samla energien sin. På kvelden hadde jeg ett møte på skype, da tok jeg hele gjengen med meg på kjøkkenet og forventet at møtet skulle bli litt ekstra interessant på grunn av valpene, men dengang ei. De fikk noen griseørebiter og lå og koste seg med de til de sovnet og sov seg gjennom hele møtet. Jeg har skikkelig inntrykk av at valpene har fått arve Zelante sin avknapp - og det er jeg skikkelig glad for! Av samme grunn som at valpene har hatt en rolig dag, så er det heller ikke tatt så mange bilder i dag. Formen blir bedre og bedre og jeg lover å komme sterkere tilbake i morgen!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar