onsdag 11. juli 2012

30.05.12


Jeg tør påstå at jeg er ganske god til å telle og de siste ukene har jeg blitt veldig flink til å telle til ni. Men, i ettermiddag kom jeg bare til åtte, jeg talte og talte og lette og talte men uansett så kom jeg bare til åtte. Det var rett og slett helt uforståelig for vi var på stua alle sammen og alle dørene var igjen. Jeg visste at det hadde vært ni valper på stua. Til slutt måtte jeg bare gå systematisk til verks og lete på de umulige plassene også og joda - jenta lå og sov bak sofaen, den sofaen som det ikke skulle gå an å gå bak fordi jeg har sperret av..... Så får jeg vel pønske ut ei ny avsperring da...
Valpene har full kontroll på hvor jeg åpner inngjerdingen, når de er innestengt (ikke så veldig ofte) så prøver de gjerne først å bryte seg ut, før de gir opp og slapper av. Når jeg kommer for å åpne, så stormer alle til riktig hjørne med en gang.
Ute på gulvet har de fått masse leker som de synes er kjempekjekt å utforske.
Det var litt varmere i dag, så valpene fikk seg en liten tur ut i frisk luft. De stortrives med å løpe på gresset!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar